woensdag 28 januari 2015

Op de bank...

Aangestoken door mijn geliefde familieleden breng ik nu al de tweede dag door op de bank... Niet fit, hoofdpijn, gevulde holtes in mijn hoofd... Niet fijn dus. Maar dat betekent wel dat ik tussen de rustuurtjes door even tijd heb om mijn blog bij te werken. Pinterest is 1 groot ideeen boek voor mij. Zoveel leuke ideeen, nog meer inspiratie... Alleen jammer dat soms de tijd ontbreekt en mijn eigen kasten raken ook gevuld. Dus mensen, als jullie iets leuks en persoonlijks (en dus uniek!) zoeken, stuur een mailtje...
Hieronder nog wat kadootjes die ik de afgelopen week heb gemaakt.

  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je belangstelling voor een product maar heb je er nog specifieke vragen over? Dan kun je mij ook gelijk mailen. Dit kan naar aliengroenenberg1@hotmail.com