zaterdag 4 oktober 2014

Zomervakantie 2014

De zomervakantie begon iets anders dan anders. Martin kreeg een ontsteking in zijn been en ook nog eens flink last van wondroos. Na bezoek aan de huisarts toch nog op vakantie gegaan. Weliswaar iets later dan anders, maar met een rolstoel op de auto en stokken in de auto en Martin met de been omhoog konden we twee dagen later alsnog op weg naar Rome. 

Op vakantie kon ik dus gewoon mijn vak blijven uitoefenen... ;) 
We hebben wel lekker kunnen relaxen (met een rolstoel door Rome sjouwen over grote keien enzo is niet zo makkelijk...) dus heb ik toch wel kunnen hobbyen. 
Ik heb het een en ander gehaakt, je kunt het kopen in mijn webshop http://webshop.gratiswebshopbeginnen.nl/winkel/HappyHomeMadeByAlien/resetwebshop
Mocht je het in een andere kleur willen hebben dan kun je dat bestellen. 

Tot nu toe heb ik al €175,00 over kunnen maken naar het kinderdorp Bon Repos in Haiti. 
Iedereen die wat gekocht heeft dus heel erg bedankt! 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je belangstelling voor een product maar heb je er nog specifieke vragen over? Dan kun je mij ook gelijk mailen. Dit kan naar aliengroenenberg1@hotmail.com