dinsdag 7 oktober 2014

Het kriebelt weer...

Soms heb je van die periodes dat je gewoon MOET knutselen... Tenminste, dat heb ik wel. Overal om mij heen zie ik leuke dingen die ik zou kunnen gebruiken om wat van te maken. Het maakt niet uit waar ik dan ben, maar overal waar ik kom, borrelen de ideeen omhoog.
Erg leuk natuurlijk, maar op het moment dat je dan gaat zitten om wat te maken, weet je niet met welk idee je moet beginnen. En zit je dus vervolgens alleen maar rond te kijken en te zoeken in al mijn lookbooks, dozen met spullen wat ik toch eerst zal maken. Hebben jullie dat ook wel eens of ben ik de enige die daar last van heeft?
Het makkelijkste is dan als je een opdracht hebt en daar wat van moet maken. Dan kun je de mogelijkheden al een stuk verkleinen.
Maar goed, na al een paar dagen al rond te hebben gelopen met alleen maar steeds meer ideeen kwam er toch weer wat uit mijn handen. Een paar leuke "kadoosjes" gemaakt (al zeg ik het zelf) ;)
Best leuk geworden toch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je belangstelling voor een product maar heb je er nog specifieke vragen over? Dan kun je mij ook gelijk mailen. Dit kan naar aliengroenenberg1@hotmail.com