zondag 20 april 2014

Webshop online...

Vanaf 21 april gaat mijn webshop online! Nu wordt het makkelijker om producten te bestellen, maar ook makkelijker terug te vinden wat de mogelijkheden zijn.


Hierbij de link naar mijn webshop... http://webshop.gratiswebshopbeginnen.nl/winkel/HappyHomeMadeByAlien/p-76337-home/


Ik zou het leuk vinden als jullie de webshop eens bekijken en een berichtje in het gastenboek achterlaten. En bestellingen zijn natuurlijk van harte welkom! 
In december 2013 heb ik na een paar maanden verkoop al € 75,00 over kunnen maken naar het kinderdorp in Haiti. Dit hebben jullie mede mogelijk gemaakt. Heel erg bedankt daar voor! 
Het zou mooi zijn als ik ook dit jaar weer een flink bedrag over zou kunnen maken.

Hopelijk tot ziens, Alien

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je belangstelling voor een product maar heb je er nog specifieke vragen over? Dan kun je mij ook gelijk mailen. Dit kan naar aliengroenenberg1@hotmail.com