donderdag 12 december 2013

Kerstmarkt...

Zo, gisteravond kerstmarkt gehad. Helaas was het niet zo druk (misschien door het weer?). Het was wel gezellig! Afgelopen weken heb ik aardig wat zitten knutselen en heb ik dus ook aardig wat gemaakt. Ik heb dus nog het een en ander over. Hieronder een foto van wat nog over is. Heb je belangstelling voor een artikel? Geef even een reactie of stuur een mailtje. Als je dichtbij woont mag je natuurlijk ook langskomen hoor;) Prijzen staan op de artikelen en zijn per stuk. Neem je meerdere artikelen, dan is er te onderhandelen over de prijs. De winst gaat volledig naar het kinderdorp Bon Repos in Haiti (St. Hart voor Haiti)!
Kopjes zijn verkocht.

Flesjes hieronder zijn €1,25 per stuk
De drie linkse flesjes hierboven zijn verkocht.
Tas hieronder is €10,00
Tas hieronder is €20,00
Het linkse glas hieronder is €1,00, er is een heel klein stukje van het pootje.
Hieronder lekkere Spaanse geurzeepjes.





















1 opmerking:

  1. Hoi Alien,
    Wat ben jij productief geweest zeg! Ik vind je koekjesmix, je gehaakte tasje en de badzoutjes echt leuk!
    Ik volg jou op bloglovin!
    groetjes,
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je belangstelling voor een product maar heb je er nog specifieke vragen over? Dan kun je mij ook gelijk mailen. Dit kan naar aliengroenenberg1@hotmail.com