maandag 7 oktober 2013

Goed doel...

Elke keer als ik aan het knutselen ben of achter de naaimachine kruip, zit ik te genieten. En natuurlijk is het leuk als iemand anders daarna kan genieten van mijn product. Maar zou het niet nog! leuker zijn als er nog meer mensen van konden profiteren? Het is me niet eens te doen om er geld aan te verdienen maar gewoon wat moois maken is al een plezier op zich! Dus heb ik besloten om de winst aan een goed doel te geven. Na wat zoekwerk heb ik besloten om dit aan het kinderdorp "Bon Repos" in Haïti van stichting Hart voor Haïti te geven. Wil je meer informatie hierover? Kijk dan op www.hartvoorhaiti.nl Dat betekent dus driedubbel plezier als jullie wat kopen! Jullie wat moois, ik heb plezier gehad aan het maken en in het kinderdorp zijn ze ook blij! Wat wil je nog meer?! Veel plezier bij het rondkijken op mijn site. Ben je op zoek naar iets maar zie je het niet staan? Neem gerust contact met mij op. Groetjes Alien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je belangstelling voor een product maar heb je er nog specifieke vragen over? Dan kun je mij ook gelijk mailen. Dit kan naar aliengroenenberg1@hotmail.com