zondag 18 augustus 2013

Het was een heerlijke zomer....

En dus maar een zonnige make-over gemaakt voor mijn blog, want ja, ik ben geen type die altijd hetzelfde wil.... Een lekker zonnig kleurtje en een ander lettertype, zo lijkt het al weer heel anders.
Ook heb ik in de vakantie weer lekker zitten knutselen. Heerlijk in het Spaanse zonnetje haarknipjes maken en mezelf wat haakpatroontjes aangeleerd. Dankzij you-tube. Handig hoor! Het was heerlijk in Spanje. Weer veel gezien en heerlijk uitgerust. Genoten met mijn gezin van zon, water en rust. Wat wil je nog meer?!

Ondanks dat ik nog best wel langer wilde blijven, is het ook wel weer fijn om weer thuis te zijn.
Groetjes van Alien

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je belangstelling voor een product maar heb je er nog specifieke vragen over? Dan kun je mij ook gelijk mailen. Dit kan naar aliengroenenberg1@hotmail.com