maandag 21 januari 2013

nieuw op blogspot.com

Happy Homemade by Alien

Vandaag maar eens begonnen met mijn eigen blog...
Al een tijdje ben ik bezig om allerlei dingen te maken van stof, tafelzeil of andere materialen. Daar heb ik veel plezier in en ik vind het leuk om dat plezier met jullie te delen!

Daarom zal ik regelmatig nieuwe foto's plaatsen van dingen die ik gemaakt heb. Vind je iets leuk en wil je ook zo iets? Plaats dan een berichtje of mail me dan voor meer info. Ieder artikel is uniek!
Veel plezier met het bekijken...

1 opmerking:

  1. Hey Alien, wat leuk je eigen blog...wist niet dat je zo creatief bent, enne wat zijn die tennistassen super leuk!
    Die taarten prachtig en geen wonder dat ze zo snel op waren!
    Ga zo door!
    Liefs Jet.

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je belangstelling voor een product maar heb je er nog specifieke vragen over? Dan kun je mij ook gelijk mailen. Dit kan naar aliengroenenberg1@hotmail.com